maandag 2 november 2009

Pin-up shoot

Afgelopen maandag heb ik een thema shoot gedaan: Pin-up.
Nou heb ik al van te voren allemaal dingen opgezocht om te kijken hoe ik het beste de foto's kon maken en had ik dus besloten om een zalme achtergrond kleur te kiezen, zodat ik een bepaalde look kon creeeren. Vervolgens ben ik in photoshop diverse dingen gaan uitproberen met filters om te kijken hoe ik het beste een pin-up achtige sfeer over de foto kon krijgen. Uiteindelijk heb ik de perfecte look gevonden en zijn de resultaten heel cool geworden. Met de modellen ging het ook allemaal goed, ik had iedereen gevraagd om diverse kleding mee te nemen, en daarvan uit heb ik iedereen een bepaalde sfeer in beeld gegeven. Iedereen had dezelfde make-up, simpel maar classy.

Ik zal vanavond de foto's uploaden.

Geen opmerkingen: